3.6.12

Evenementen Juni / 2012




Het EK begint warm te draaien en de eesrte groeps wedstrijden zullen wij in groeps verband bekijken op onze ouwe vertouwde plek in de Bull MacGabes te C/Cadiz te Zaz. 

Het programa is als volgd: Zaterdag 9 juni - 18h - Denemarken (altijd moeilijk natuurlijk), dan woensdag 13 juni 20.45h gegen, jawohl, bitte sehr, die Mannschaft en vervolgens op Zondag 17 juni 20.45 tegen Portugal waar we nog een mandarijntje mee te schillen hebben. Vanaf daar hangt alles van de resultaten af. 

Het proces is als volgt: Ruim van de voren aanwezig zijn, oranje getinte kledij, Wilhelumus uit volle bosrt (maar dat van Duitse bloed slikken we even in...) en een snelle poule van maximo inleg 1€ p/p p/stand.

Helaas kan ik persoponlijk niet aanwezig zijn bij 2 van de 3 wedstrijden, stel ik voor dat iemand na iedere wedstrijd een soort verslag doet, dus heb ik vrijwilligers nodig die op een leuke manier een wedsrijd en een M.NL verslag op papier kunnen zetten, vereiste is om dit met veel humor te doen. Ik sta nu open voor proposals, stuur mij door als je geintereseerd bent; om een strenge selectie uit te voren stuur mij een stukje met een uitleg waarom jij denkt dat jij dat dus moet zijn, doe dat vooral op een leuke wijze.  ;-) - een eerlijke sellectie zal plaatsvinden onder de niets ontziendende blik van geen enkele notaris.

De Koninginnedag M-NL BBQ  komt eraan en de bevestigingen stromen binnen. Mocht je dit keer niet kunnen of willen stuur me dat dan ook door zodat ik weet dat je in ieder geval het bericht hebt ontvagen zodat ik niet een hoop mensen persoonlijk moet contacten. Even een nieuwtje; Je bent ook welkom vanaf 16.00h in La Junquera net op tijd voor de koffie en de Nederlandse kwis (1€ toegangsprijs voor de niet-eters).

Nou, wel genoeg bericht voor een Vrijdag morgen.
Een heel fijn weekend onder de gloeiende zon en afwachtend op jullie vietbek.

Ps we zitten ook op FaceBook: MEETINGPUNTNL 

Groet / Salu2 
Menno Overvelde

Geen opmerkingen: